یونانیوں کا قدیم طرز زندگی

  •   0
  •   Amna Ellahi
  •   0
  •   185
یونانیوں کے قدیم طرز زندگی پر ایک نظر

قدیم یونانیوں کا خیال تھا کہ پہاڑ اولمپس ( Mount Olympus) دیوتاؤں کا گھر تھا یونان میں پہلا عظیم تمدن کریٹ(island of Crete) جزیرے پر منون ثقافت ( Minoan culture) تھا، تقریبا 2000 بی سی. 1450 میں بی سی(around 2000 B.C. In 1450 B.C.)، منوئن ماکسینیوں ( Myceneans) نے مرکزی زمین پر فتح کی.

قدیم دوروں کے دوران ملک ملک میں ریاستی ریاستوں میں تقسیم کیا جارہا تھا. سب سے بڑی تھے ایتھنز، اسپارٹا، تھبس اور کرنن.( Athens, Sparta, Thebes and Corinth) ہر ریاست نے واحد شہر کے ارد گرد علاقے کو کنٹرول کیا، اور وہ اکثر ایک دوسرے کے ساتھ جنگ ​​میں تھے. ایتھنز سب سے زیادہ طاقتور شہر ریاست بن گیا اور 508 بی سی سی (508 B.C.)میں، حکومت کی ایک نئی نظام جمہوریت(democracy) کی حیثیت سے عوام کی طرف سے قائم کیا گیا تھا. لیکن اس وقت کے دوران، صرف مرد کو ووٹ دینے کی اجازت تھی!

جنوبی اولمپیا(City of Olympia ) میں 700 بی سی(700 B.C.) میں پہلی اولمپک کھیل(Olympic Games) منعقد ہوئی. دیوتاؤں کے بادشاہ Zeus کا احترام کرنے کے لئے(To Honour Zeus)
صرف مردوں کو ایسے موقعوں میں مقابلہ کر سکتا ہے جیسے سپرننگ، لمبی چھلانگ، ڈسکس، جیلین، کشتی اور رتھ ریسنگ( sprinting, long jump, discus, javelin, wrestling and chariot racing)

دوسری صدی میں یونان نے غیر ملکی حکمرانی کی مدت میں داخل ہونے کا فیصلہ کیا جس میں 2،000 سے زائد سال تک ختم ہوجائے گی. رومیوں نے 146 بی سی(146B.C.) میں یونانیوں کو فتح کیا، اور 400 سال بعد ملک ترکی کے کنٹرول سے گر گیا. لیکن 1832 میں یونانی انقلاب کے بعد(Greek Revolution)، یونان نے آزادی حاصل کی قبرص کے جزیرے پر ترکی کے ساتھ یونان کے ساتھ ایک پریشان کن تعلق ہے، جس میں ایک یونانی آبادی ہے. قبرص یونانی اور ترکی کے علاقوں میں تقسیم کیا جاتا ہے، اور اقوام متحدہ کی طرف سے نگرانی کی جاتی ہے اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ ملک جزیرے پر کوئی جنگ شروع نہیں کرے.

Greek People and Culture (یونانی لوگ اور ان کی ثقافت)


یونان میں خاندان کی زندگی کو بہت اہم سمجھا جاتا ہے. بچے شادی ہونے کے بعد اکثر اپنے والدین کے ساتھ رہتے ہیں.یونانی طویل عرصے تک زندہ رہتی ہیں (Average life circle)اور یہ خیال کیا جاتا ہے کہ زیتونوں، زیتون کا تیل، میمن، مچھلی، سکواڈ، چپس اور بہت سے پھل اور سبزیوں کے مختلف غذا انہیں صحت مند رکھتی ہیں.
زیتون کے درختوں کو 6،000 سال سے زائد عرصے تک یونان میں آباد کیا گیا ہے، اور ہر گاؤں میں اپنے زیتون کے باغ ہیں. آج ملک زیتون اور زیتون کے تیل کی دنیا کے سب سے بڑے پروڈیوسروں میں سے ایک ہے. تقریبا دو تہائی یونانی بڑے شہروں میں رہتے ہیں. ایتھنز اس کا سب سے بڑا شہر ہے، جو شہروں میں بھی زیادہ سے زیادہ 3.7 ملین افراد بھیڑ رہتی ہے. نتیجے میں، ہوائی آلودگی دارالحکومت میں ایک بڑی مسئلہ ہوسکتی ہے، جہاں سموگ کے موٹے بادل چھاۓ ہوے ہیں.

Greek Government (یونانی حکومت)

یونانی جزیرے ہائڈرا(Island of Hydra) پر گاڑیوں کی اجازت نہیں ہے. یونان نے اپنی سلطنت کو 1975 میں ختم کر دیا اور پارلیمانی جمہوریہ بن گیا. نئے آئین کے تحت، صدر اور وزیر اعظم ہے. وزیراعظم نے سب سے زیادہ طاقت ہے، اور ملک چلانے والے پارٹی کا رہنما ہے. صدر کابینہ کے وزراء کو منتخب کرتی ہیں جو مختلف سرکاری محکموں کو چلاتے ہیں.
پارلیمنٹ، جسے ویلوری کہتے ہیں(Called the Vouli)، میں صرف ایک ہی گھر ہے جو 300 ممبران ہیں جو ہر چار سال منتخب ہوتے ہیں. یونان میں 1981 میں یورپی یونین (Part of European Union in 1981)کا حصہ بن گیا.

Greece’s great nature (یونانیوں کی اعلئ فطرت)

ونانی ساحل سمندر سے پانی خوبصورت سمندری زندگی سے بھرا ہوا ہے
سو لاکھ سال پہلے، ملک میں سے زیادہ تر جنگل میں احاطہ کیا گیا تھا. لیکن صدیوں میں، درختوں کو لکڑی کے لئے کاٹ دیا گیا تھا، لکڑی اور فارموں کے لئے کمرے بنانے کے لئے. آج، جنگلات بنیادی طور پر پوندس اور روڈپپ پہاڑی سلسلے(Pindus and Rhodope mountain ranges) میں پایا جا سکتا ہے.
یونان میں دس قومی پارک ہیں، جو ملک کے قدرتی اور تاریخی مقامات کے تحفظ کے لئے مدد کرتے ہیں. سمندری پارکوں میں یورپ کے سب سے زیادہ خطرناک سمندر مخلوق، لوگرہ کی کچھی اور راکشس مہر کی دو جگہوں کی رہائش گاہ میں مدد ملتی ہے. طویل ساحل اور صاف پانی یونان کو ایک مثالی مقام بناتا ہے جس میں بہت سارے سمندر کی زندگی بہت زیادہ ہوتی ہے، بشمول اسٹارفش، سمندری آیمونز اور سپنج شامل ہیں. یونان بہت دلچسپ قسم کے پودے بھی ہے. یونانی زمین میں بہت سے ایسے پودے ہے جنکو پانی کی زیادہ ضرورت نہیں ہے. یہ پودوں میں خوشبودار جڑی بوٹیوں جیسے تھم، دلی، اجنگو، اور بیل اور مٹی کے درخت شامل ہیں ( thyme, rosemary, oregano, and bay and myrtle trees). پرندوں کو دیکھنا یونان میں بھی مقبول ہے، جہاں جغرافیہ کے لحاظسے، بطخ اور بگلا اور دوسرے پرندے افریقہ سے یورپ کے منتقلی کے دوران قیام کرتے ہیں.

Greek geography and landscape (یونانی جیوگرافی اور مناظر)

یونان ملک کے گرد تین سمندروں کو تباہ کرنے والے ہزار جزیرے کے لئے مشہور ہے یونان یورپ میں جنوبی ملک ہے، البانیہ، بلغاریہ، مقدونیہ اور ترکی کے ساتھ سرحدوں کا اشتراک(Albania, Bulgaria, Macedonia and Turkey). مین لینڈ نے پہاڑیوں، گھنے جنگلوں اور خوبصورت جھیلوں کو گھیر لیا ہے - لیکن یہ ملک مشرق وسطی میں نیلے ایجن سمندر(Blue Aegean Sea) کو جنوب، بحیرہ روم(Mediterranean Sea) سمندر سے جنوب اور مغرب میںآونون سمندر (Ionian Sea) کے ہزاروں جزائروں کے لئے مشہور ہے. یونان تین جغرافیائی علاقوں میں تقسیم کیا جاتا ہے - مرکزی جزیرے، جزائر اور پیلوپوننی مینلینڈ(Peloponnese) کے جنوب میں بڑا جزیرہ.
ویکوس گورج کی مرکزی زمین پر پوندس پہاڑ(Pindus mountain range) کی رینج پر مشتمل ہے. اس کے گہرائی حصوں میں، اس ٹھنڈی وادی کی دیواروں کو ایک breathtaking 1،100m کی طرف متوجہ! پہاڑ اولمپکس یونان کے اعلی ترین پہاڑ ہے، سمندر کی سطح سے زیادہ 2،917.

ٹیگز :

0 Reviews
Blogs, Vlogs iGreen Bottom Image