چین کی تاریخ History of China

  •   0
  •   Khansa Maqbool
  •   0
  •   280
چین دنیا کی چار قدم ترین تہذیبوں میں سے ایک ہے. بعدازاں اسے تین کلچرز میں تقسیم کیا گیا .مگر جدید چائنا نے بہتیری ترقی کر لی ہے اور قدیم چین کے آثاراب کم نظر آتےہیں .

چین دنیا کی سب سے قدیم تہذيبوں میں سے ایک ہے، لیکن یہ حال ہی میں ایک 'جدید' ملک بن گیا ہے. گزشتہ 20 سالوں میں، چین دنیا میں کسی بھی دوسرے ملک سےزیادہ تیزی سے ترقی کر رہا ہے. چین کی تاریخ شاہی خاندانوں میں تقسیم کی گئی ہے، جن میں سے ہر ایک اس دور کی نشاندہی کرتا ہے جب شہنشاہوں کے ایک حکمران نے حکومت کی. پہلی سلطنت" کن خاندان"(Qin dynasty)کی تھی . جو 221 بی سی(221 B.C.) میں شروع ہوئی. 1912 میں آخری سلطنت کا دور ختم ہو ا اور چین ایک جمہوری ملک بن گیا.

کمیونسٹ حکومت ( Communist Government)

کمیونسٹ حکومت ( communist government ) نے چینی نیشنلسٹ کے ساتھ سول جنگ کے بعد 1949 میں اپنی حکومت شروع کی. صدیوں سے چین سائنس وٹیکنالوجی، طبّی اور ریاضی کے میدان میں دیگر ممالک سے کہیں زیادہ جدید تھا. چینی ایجاد شدہ کاغذ، مقناطیسی کمپاس، پرنٹنگ، چائے چینی مٹی کے برتن، ریشم اور گن پاوڈر اور دیگر چیزیں قدیم چینی زمین کی ا یجاد ات ہیں .

China Civilization

کمیونزم (Communisam)

کمیونزم ایک ایسا نظام ہے جس کا مقصد ایسے معاشرے کی تخلیق کرنا ہے جہاں لوگوں کے درمیان ہر چیز کو مساوی طور پر تقسیم کیا جاتا ہے. یہ جمہوری حکومت کی ایک شکل ہے جہاں لوگ اپنے رہنماؤں کو ملک چلانے دیتے ہیں.

چین کی حکومت اور معاشی نظام (China’s Government and Economy)

چین ایک بہت طاقتور مرکزی حکومت ہے. بہت سے قدرتی وسائل اور لیبر سے چائنا کی معاشی حالت میں قابل غور تبدیلیاں آئی ہیں. اس نے کمیونسٹ حکومت کو مجبور کیا ہے کہ وہ زیادہ معاشی اور ذاتی آزادی کی اجازت دے سکے لیکن اس ماحول کے لئے بھی بہت زیادہ قیمت ادا کرنا پڑی ہے. بہت سے ماہرین نے پیش گوئی کی ہے کہ 21 ویں صدی چین کی صدی ہو گی. یہ تو معلوم نہیں کہ چین میں کیا ہوتا ہے،لیکن یہ سچ میں بہت سے دوسرے ممالک کو متاثر کر نے کی صلاحیت رکھتا ہے.

فطری چائنا (Nature of China )

چین سینکڑوں جانوروں کا گھر اور پودوں کی حیاتیات ہے. جھیلوں اور ساحلی پانیوں میں 3،800 سے زیادہ قسموں کی مچھلیوں اور سینکڑوں رینگنےوالے کیڑوں کا قدرتی گھر ہے .چین کے جنگل وائلڈ لائف کی کھدائی اور صفائی کی عدم باقائدگی (تمام درختوں کی زمین کو صاف کرنا) بھی جانوروں کی رہائش گاہ کو کم کر رہی ہے. اچھی خبر یہ ہے کہ چینی حکومت نے پلانٹ اور جانوروں کی قسموں کی حفاظت کے لئے 1،200 سے زائد ذخائر پیدا کیے ہیں. تاکہ مستقبل میں یہ نایاب نہ ہو جایں. بڑا پانڈا مرکزی چین کے مسی پہاڑوں میں ہے اور زمین پر اور کہیں نہیں. وہ عام طور پر موٹی بانس کے جنگلوں میں پایا جاتا ہے، جہاں وہ اس لکڑی کی کی پتیوں پر پر آرام کرتے ہیں. بدقسمتی سے، رہائش کے نقصان اور شکار کی وجہ سے، اس خوبصورت ریچھ کی نسل کے ناپید ہونے کا خدشہ ہے اور یہ اندازہ لگایا گیا ہے کہ تقریبا 1،800 جنگلی جانور جنگل میں رہتے ہیں. اگرچہ ایسا لگتاہے کہ پانڈا کی تعداد 1970 کے دہائی سے اصل میں 17 فی صد بڑھ گئی ہے -جو ایک بہت اچھی خبر ہے.

War china

چینی کلچر (Chinese Culture)

چین کی آبادی 1.3 بلین سے زیادہ ہے، چین میں زمین پر کسی دوسرے ملک سے کہیں زیادہ لوگ ہیں. آبادی کا ایک تہائی شہروں میں رہتا ہے، اور باقی لوگ دیہی علاقوں میں رہتے ہیں. آرٹ اور دستکاری کی چین میں ایک طویل تاریخ ہے. ہزاروں سال پہلے، کچھ چینی لوگ تھے جو آرٹ بنانے کے لئے ریشم، جیڈ، کانسی، لکڑی اور کاغذ کا استعمال کرتے تھے. چین نے ہی خطاطی اور فنکارانہ(calligraphy ) تحریردریافت کی تھی. چین کے جدید عقائد اور فلسفہ زیادہ تر سرکاری حکومتی اہلکار کی تعلیمات پر مبنی ہیں جو تقریبا 3،000 سال پہلے یہاں رہتے تھے - کانگفس (Kongfuzis)، جو بھی کنفیوسیس ( Confucius) کے نام سے مشہور ہیں. انہوں نے لوگوں کو اخلاقیات، احسان اور تعلیم جیسے چیزوں کی قدر سکھایا.

چین جغرافیہ (China’s Geography )

شمال مشرق سے 5،000 کلومیٹر دور اور شمال جنوب سے 5،500 کلو میٹر، چین ایک بڑا ملک ہے . اس میں بہت سے مختلف مناظر ہیں، جن میں پہاڑوں، اعلی پلیٹس.( High Plateaus) ( بلند سطح کے علاقوں)، ریت کے ریگستان اور گھنے جنگل بھی شامل ہیں. چین کی زمین کے علاقے کا ایک تہائی پہاڑوں سے بنا ہوا ہے. ماؤنٹ ایورسٹ پہاڑ( Mount Everest)، زمین پر قدیم ترین پہاڑ چین اور نیپال کی سرحد کے درمیان میں آتے ہیں. چین میں ہزاروں دریا ہیں. دو اہم دریا زرد دریا(Yellow River) اور یانٹز دریا ہیں(Yangtze River)، دونوں مغرب سے مشرق وسطی تک پہنچتے ہیں. 6،300 کلو میٹر ، یانٹز ایشیا میں سب سے طویل دریا ہے جب کہیہ دنیا میں تیسرا سب سے طویل دریا ہے.

Present China

اہم معلومات

  • سرکاری نام: جمہوریہ چین
  • حکومت : کمیونیسٹ ریاست
  • کیپٹل : بیجنگ
  • پوزیشن : 1،393،783،836
  • سرکاری زبانیں : چینی، میڈلین
  • پیسے : یوآن ( رین مینبی)
  • رقبہ : 9،596،960 مربع کلومیٹر
  • اہم پہاڑی سلسلہ : کوہ ہمالیہ
  • اہم رائٹرز : یانگز ، پیلا
0 Reviews
Blogs, Vlogs iGreen Bottom Image