چینی تاجروں نے سندھ میں بھاری سرمایہ کاری کی پیشکش کردی

  •   0
  •   Tauseef Anwar
  •   0
  •   511
چینی تاجروں نے سندھ میں بھاری سرمایہ کاری کی پیشکش کردی

چین کے شہر ٹیان جن کے سرمایہ کاروں نے سندھ میں اسپیشل ٹیکسٹائل پارک کے قیام، اسٹیل، پیٹروکیمیل، بلڈنگ مٹیریل سمیت دیگر شعبوں میں سرمایہ کاری کا عندیہ دے دیا ہے۔

یہ عندیہ ٹیان جن میونسپل گورنمنٹ کے وائس چیئرمین برائے خارجہ امورچین ویمنگ کی قیادت میں پاکستان کا دورہ کرنے والے اعلیٰ اختیاراتی سرکاری وفد نے سندھ بورڈ آف انویسٹمنٹ کی چیئرپرسن ناہید میمن سے صوبے میں سرمایہ کاری کے حوالے سے منعقدہ اجلاس کے دوران دیا، اس موقع پر نیشنل انڈسٹریل پارک (این آئی پی)، ایف پی سی سی آئی،کراچی چیمبر، اوورسیز انویسٹرز چیمبرکے عہدیداران بھی موجود تھے۔ اجلاس میں ٹیان جن اورکراچی کو جڑواں شہر قرار دینے اور ٹیان جن کے ساتھ صنعتی تعلقات کو فروغ دینے پر زور دیا گیا۔

Pakistan and China

چیئرپرسن ایس بی آئی ناہید میمن نے چینی وفد کا خیرمقدم کرتے ہوئے کہا کہ کراچی اور ٹیان جن کو جڑواں شہر قرار دینے سے دونوں ملکوں کے صنعتی و تجارتی تعلقات میں خوشگوار اضافہ ہو گا۔ چیئرپرسن ایس بی آئی نے دھابے جی میں 1000 ایکڑ پر محیط چائنا اسپیشل اکنامک زون یا کیٹی بندر، ٹھٹھہ میں مجوزہ اکنامک زون میں اسپیشل ٹیکسٹائل سٹی میں سرمایہ کاری کی پیشکش کو سراہتے ہوئے اس سلسلے میں کام کو تیزی سے آگے بڑھانے پر اتفاق کیا اور اپنے مکمل تعاون کا یقین دلایا۔

یہ بلاگ ایکسپریس سے لیا گیا ہے

0 Reviews
Blogs, Vlogs iGreen Bottom Image