پاکستان میں اگلے 2 ماہ کے دوران طوفانی موسم کی پیش گوئی

  •   0
  •   Afi Sindhu
  •   0
  •   319
پاکستان موسمیاتی محکمہ نے اگلے دو ماہوں میں ملک بھر میں مضبوط طوفان کی پیشکش کی ہے. ان طوفان کے لئے سمت غیر معینہ ہو جائے گا.

محکمہ موسمیات پاکستان نے اگلے دو ماہ میں ملک بھر میں شدید طوفان کی پیشکش کی ہے. ان طوفانوں کی سمت غیر معینہ ہو گی . یہ طوفان ملک کے جنوبی حصوں میں بھی آسکتے ہیں. گزشتہ 5-4 سالوں میں پاکستان کے موسمی حالات میں بہت زیادہ تبدیلی آئی ہے. ہمارے ملک کو تیزی سے خشک آب و ہوا کا سامنا کرنا پڑا ہے.

کیونکہ گلوبل وارمنگ کی وجہ سے مجموعی طور پر بارش کی شرح گر گئی ہے.سرد اور گرم لہروں کے اٹھانے کی وجہ سے محکمہ موسمیات پاکستان (پی ایم ڈی) نے اگلے دو ماہ کے دوران ملک بھر میں معمولی بارش کے ساتھ طوفانی موسم کی پیش گوئی کی ہے.صرف دو دن پہلے جڑواں شہر راولپنڈی اور اسلام آباد نے 70 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے طوفان کا سامنا کیا.

توقع ہے کہ اب سے تمام صوبوں میں موسم ابر آلود رہے گا. ڈائریکٹر (پی ایم ڈی) خالد مقبول صدیقی نے خبردار کیا کہ امکان ہے کہ یہ آندھی اور طوفان کراچی اور ساحلی پٹی کے ساتھ دیگر علاقوں کو متاثر کر سکتے ہیں. بارش کی پیشین گوئی کی بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ " ماہانہ کم بارش کے امقان کم ہیں .

جبکہ دھول طوفان کے امکانات ان کی شدت میں اضافہ متوقع ہے" گلوبل وارمنگ سے دنیا بھر کو سنگین نتائج کا سامنا کرنا پڑا ہے. تقریبا دو ہفتوں پہلے مغربی یورپی ممالک نے " مشرق سے جانور " نامی طوفان کی وجہ سے غیر معمولی سرد موسم کا سامنا کیا تھا. جنوبی ایشیائی ممالک آنے والے سالوں میں بھی غیر معمولی موسم کا سامنا کر سکتے ہیں. پاکستان میں اس کے نتیجے میں پنجاب اور شمال میں درجہ حرارت میں اضافہ ہوا ہے. اس سے قبل یہ پیش گوئی کی گئی تھی کہ سال 2018 تاریخ کے سب سے زیادہ گرم سالوں میں سے ایک سال ہو گا .

اس بلاگ کے بارے میں اپنی رائے کمینٹ سیکشن میں ضرور دیجئے گا.

0 Reviews
Blogs, Vlogs iGreen Bottom Image