پاکستان بِیس ممالک میں سے سفر کےلئے مقامات میں پہلے نمبر پر

  •   0
  •   Zaid Ijaz
  •   0
  •   384
پاکستان پہاڑی منظر نامہ کے ساتھ دنیا میں سب سے دوست ممالک میں سے ایک ہے

برطانوی بیکپیک سوسائٹی


اسلام آباد : برطانوی بیکپیک سوسائٹی کی بِیس دوسرے ایڈورٹائزنگ ٹریول کے مقامات کی درجہ بندی میں پاکستان نمبرایک پرہے کیونکہ وہ دنیا کے پہلوؤں کے پہلوؤں میں سے ایک ہے جو پہاڑی منظر نامے کے ساتھ ہے جو کسی بھی جنگلی خواب سے باہر ہے.
ٹیم نے دنیا بھر میں عوام کو حوصلہ افزائی کی کہ وہ پاکستان کا سفر کریں اور یقین دہانی کرائی جائے کہ ملک کے ان تصورات کو ایک بار پھر تبدیل کیا جائے گا.

Beautiful Mountains in Pakistan

سمپیڑن جھنسنسن اورمائیکل وارل

ان کے چار سے پانچ سال کے سفر کے دوران، برومیموت سے برطانوی سمپیڑن جھنسنسن اور برطانوی بریکر سوسائٹی کے مائیکل وارل نے 80 مقامات سے زیادہ سفر کیے ہیں.

A Picture of Beautiful Lake

ٹاپ (20) مقامات

یہاں پر سب سے ٹاپ 20 مقامات کا ذکرہے؛ پاکستان، روس، بھارت، ترکی، کرغزستان، لبنان، تاجکستان، چین، جارجیا، یوگینڈا، بوسنیا اور ہرزیگوینا، اردن، عراق، کانگو جمہوریہ جمہوریہ، الجزائر، مونٹینیگرو، مصر، روانڈا، ازبکستان اور کوسوو.

Top 20 destinations

قدرتی خوبصورتی

پاکستان اور کشمیر کے شمالی علاقے خاص طور پر بہترین تفریح کرنے کے لئے دنیا کی سب سے خوبصورت جگہ ہے. ملک کا یہ حصہ دنیا بھر میں آسمانی پہاڑوں، سرسبز وادیوں، طاقتور دریاؤں، خوبصورت جھیلوں، اور حیرت انگیز جنگلی زندگی کی وجہ سےمشہور ہے۔

Green valleys in Pakistan

اہم سیاحتی مقامات

زمین پرجنت نمہ وادی 'نیلم وادی' اورمنی سوئٹزرلینڈ 'سوات ویلی' اور ماؤنٹین برطانیہ 'ہنزا وادی' پاکستان میں اہم سیاحتی مقامات ہیں. یہ سب جگہیں دنیا کی اصلی قدرتی خوبصورتی ہیں.

The beautiful Neelam valley

کیمپنگ سائٹس

پاکستان میں بہت سے بہترین کیمپنگ سائٹس بھی موجود ہیں، جہاں سیاحوں میں پیدل سفر اور کیمپنگ کا لطف اندوز ہوسکتا ہے.پاکستان کے قدرتی طور پر خوبصورت مقامات، آپ کو دنیا بھر میں ان خوبصورت جگہوں پر نہیں ملیں گے.

camping sides in Pakistan

بہترین قدرتی مناظر

وادی کاغان

مری ہلز

شندور پاس

وادی جہلم

وادی نلتر

وادئ سندھ

زیارت

شوگران

وادئ ہُنزہ

وادئ کالاش

وادئ نیلم

راولا کوٹ

tourist places in pakistan

0 Reviews
Blogs, Vlogs iGreen Bottom Image