موبائل فون اور انٹرنیٹ کے بچوں پر منفی اثرات

کیا آپ نے محسوس کیا ہے. کہ وہ لوگ کیسے لگتے ہے جو اپنے اسمارٹ فون کی نرم چمک سے چپکے ہوئے ہیں؟

کیا آپ نے محسوس کیا ہے کہ وہ لوگ کیسے لگتے ہے جو اپنے اسمارٹ فون کی نرم چمک سے چپکے ہوئے ہیں؟ بدقسمتی سے آپ اکیلے نہیں ہیں. 1.8 ارب سے زائد افراد اپنے اسمارٹ فونز کا استعمال کرتے ہیں. اور روزانہ کی بنیاد پر اپنے آلات استعمال کرتے ہیں. کچھ مطالعے کا اندازہ لگایا جاتا ہے. کہ ایک اوسط شخص اپنی سکرین کو ایک دن 150 مرتبہ چیک کرتا ہے.

mbl

ٹیکنالوجی کا اس طرح وسیع پیمانے پر استعمال ہمارے معاشرے کے سب سے کم عمر کے بچوں کے لیے نقصان دہ ہے. برطانیہ کے اعداد و شمار کے مطابق "11 سے 12 سالہ عمر کے تقریبا 70 فی صد موبائل فون کا استعمال کرتے ہیں. اور یہ 14 کی عمر تک 90 فیصد تک پہنچ جاتا ہے.

m

" حالیہ ریسرچ میں یہ ثابت ہوا ہے کہ 56 فیصد بچوں کے پاس 10 سے 13 سال کی عمر کے درمیان سمارٹ فون ہیں حال ہی میں اس حقیقت نے جھٹکا دیا کہ 2 اور 5 سال کے درمیان کے 25 فیصد بچوں کے پاس سمارٹ فون ہے. یہ کوئی تعجب کی بات نہیں ہے. کہ بچوں کی خواہش کی فہرست پر باسکٹ بال اور گڑیا کی جگہ اب اسمارٹ فونز اور ٹیبلیٹس نے لے لی ہے. سوال یہ اٹھاتا ہے کہ کس طرح موبائل ٹیکنالوجی عام طور پر اسمارٹ فونز بچوں کے دماغ کی ترقی کو متاثر کرتا ہے.

mb

اس سوال نے والدین، تعلیم یافتہ اور ریسرچرس کے درمیان بہت بحث کی ہے. سمارٹ فونز بچوں کی نفسيات اور ترقی پر اثر انداز ہوسکتے ہیں. امریکی ریاست سان فرانسسکو میں ایک تحقیق کے بعد یہ بات سامنے آئی ہے کہ ٹیکنالوجی کے اس دور میں جہاں موبائل فون کا استعمال بڑھتا جا رہا ہے.

mmmm

تو وہی ماہرین کی ایک پریشان کر دینے والی تحقیق بھی سامنے آگئی ہے. تحقیق کے مطابق کہ اگر کوئی بچہ دن بھر میں آدھا گھنٹہ اسمارٹ فون پر گزارتا ہے. تو اس عادت سے دیر سے بولنے کا خطرہ 50 فیصد تک بڑھ جاتا ہے. یعنی وہ گم سن رہنے کی عادت میں مبتلاہوجاتاہے.

mh

اس سے اُس کی حاضردماغی بھی شدید متاثرہوتی ہے . اوردماغ پربھی منفی اثرات مرتب ہوتے ہیں. اس تحقیق میں چھ ماہ سے دو سال کی عمر کے 894 بچوں کا تین سال تک جائزہ لیا گیا. جس سے معلوم ہوا کہ جو بچے سکرین کے سامنے زیادہ وقت گزارتے ہیں. وہ اتنی ہی تاخیر سے بولنا شروع کرتے ہیں . اور ان کے لیے بامعنی الفاظ کے ذریعے جذبات کا اظہار کرنا مشکل ہوتا ہے.

mgh

تحقیق کاروں کے مطابق بچوں کی توجہ موبائل کی سکرین کی طرف جانب ہونے کی وجہ سے بچوں میں یہ عارضہ بڑھ رہاہے. اوربیماریوں کی شکل میں سامنے بھی آرہاہے. بچوں کےلئے فون سکرین کے استعمال کے وقت کے حوالے سے گائیڈ لائنز موجود ہیں. مگر بچوں میں ان کا استعمال عام ہوتا جارہا ہے. اوروالدین بھی اس پرتوجہ کم دے رہے ہیں. کہ سمارٹ فون کے استعما ل سے ان کے بچوں پرکون سے منفی اثرات مرتب ہورہے ہیں . جوکہ مستقبل قریب میں ان کے لئے خطرے کی گھٹنی ہوسکتے ہیں.

mbl

اس بلاگ کے بارے میں اپنی رائے کمینٹ سیکشن میں ضرور دیجئے گا.

0 Reviews
Blogs, Vlogs iGreen Bottom Image