مریم - پروفیشنل ویٹ لفٹر

  •   0
  •   Tauseef Anwar
  •   0
  •   537
مریم پاکستانی لڑکی آسٹریلیا میں ویٹ لفٹنگ میں ریکارڈ توڑ رہی ہیں۔ان کا تعلق پشاور سےمیلبورن سے ہے۔

مریم کےبارے میں معلومات

(The information about Maryam)

مریم پشاور میلبورن سے تعلق رکھتی ہیں اوران کا یقین ہے کہ ان کی یہ کوشش ملک کے لئے مثبت پہلوہے-مریم نے اپنی فیملی کو چھوڑ دیا جب وہ کنبیرا یونیورسٹی(University of Canberra) میں اکاؤنٹنگ کا مطالعہ کرنے گئیں-اسی دوران وہاں انھوں نے وزن اٹھانے میں دلچسپی محسوس کی۔

انکے دوستوں سےاس نئے احساس اور معاونت کے ساتھ انہوں نے جم میں شمولیت کا فیصلہ کیا، جہاں وہ ویٹ لفٹنگ کے لئے خود کو متعارف کرایا-

Maryam Wieght Lifter

انہوں نے خاص طور پر وزن لفٹنگ حاصل کرنے کے قابل اور پیشہ ورانہ طور پر اس کا تعارف کرنے کا فیصلہ کیا.اس سے پہلے وہ کسی ایسے شخص کے بارے میں جانتی تھیں جنھوں نے ایک نئی کامیابی حاصل کی تھی جو صرف دو سال تک ویٹ لفٹنگ کے لۓ میلبورن میں 57 کلوگرام قسم مقابلہ میں گھر چاندی کا تمغہ جیت کر آئے تھے.
Pakistani Female Weightlifter

Breaking the Stereotypes!

مریم کا شوق اور طاقت ویٹ لفٹنگ کرنے کے لئے محدود نہیں ہیں، ان کا اک خاص مقصد بھی ہے:وہ اپنے ملک کی خواتین کو اپنے آپ پر یقین کرنے کی امید دلاتی ہیں-اس حقیقت پر یقین کرنے کے لئے کہ وہ بھی بڑی چیزوں کو حاصل کر سکتے ہیںاور ان کی مدد کرنے کے لئے "لوگ کیا کہیں گیں" والی بات کو ذہن سے نکال پھینکیں۔

Breaking the Stereotypes

جبکہ مریم اس میدان میں آگے بڑھ رہی تھیں اسوقت انھیں کا کوئی بھی ساتھ دینے والا کوئی نہیں تھا۔ انھوں نے یہ بات شیئرکی کہ اس کے دادا نے ایک بار ان کی ماں کو بلایا اورکہا"اگر وہ ایسا کر رہی ہے کیونکہ اس کو رقم کی ضرورت ہے تو ہمیں اس کی مدد کرنا چاہئے."

مریم نے قبول کرتے ہوئے کہا کہ وہ کبھی بھی اس جذبہ کو تلاش کرنے میں کامیاب نہیں ہوسکتی تھیں جب وہ پاکستان میں تھی.
اگر میں پاکستان میں ہوتی تو، میں نہیں جانتی کہ میں اس کھیل کو متعارف کروا پاتی. خواتین کے لئے ایتھلیٹکسعام نہیں ہے اورخواتین کے لئے بہت سے پلیٹ فارم نہیں ہیں.

لیکن اس کے باوجود، وہ اپنے ملک کی خواتین کو اپنے مقاصد اور خوابوں کو پورا کرنے پر یقین دلاتی ہیں اور کہتی ہیں کہ ان کا سامنا کرنے والے مشکلات کے باوجود لیکن اس کے باوجود، وہ اپنے ملک کی خواتین کو اپنے مقاصد اور خوابوں کو پورا کرنے پر یقین دلاتی ہیں اور کہتی ہیں کہ ان کی طرف سے ان کی مشکلات کے باوجود اسملک کی کئی خواتین آگے بڑھی ہیں اورایک کیریئر کے طور پر ایتھلیٹکس کومنتخب کر رہی ہیں اورہجوم میں باہر کھڑا کرنے کے لئے یقینی بنا رہی ہیں.

Breaking the Stereotypes

لوگوں کی محبت کے لئے

(To the Love of People)

"میرے خاندان کے اخلاقی حمایت، مثبت اور پاکستان سے سوشل میڈیا پر حوصلہ افزا پر تبصرے میرے لئے حوصلہ افزائی کی طرح ہیں.اوراس وجہ سے میں ان کی توقعوں کو زندہ رکھنے کی کوشش کرتی ہوں"-

Maryam Nasim

انہوں نے اپنی پہلی ویٹ لفٹنگ مقابلہ کے موقع کو یاد کیا، اس کی وضاحت کی کہ اس کے دوست اور پیروکاروں،جسے وہ ذاتی طور پر بھی نہیں جانتی تھی، اس نے بھی انھیں حوصلہ افزائی نہیں کی- مریم نے اس کام شروع کرنے سے قبل والدین کی دعائیں طلب کرنے کا یقین رکھتی تھیں- انھوں نے مشترکہ طور پر اس کا آغاز کیا کیونکہ اس کے والدین نے اسے خاص طور پر منظور نہیں کیاتھا-
Naryam Nasim Pakistani Weight Lifter

وزن لفٹنگ کے ساتھ، میں نے ماڈلنگ میں بھی کام کیا ہے، لیکن میری فیملی نے منظور نہیں کیا. لہذا میں نے فیصلہ نہیں کیا کہ وہ ان کے جذبات کو نقصان پہنچانا نہیں چاہیں گیں.میں جانتی ہوں کہ میں اس میدان میں کامیابی حاصل نہیں کرسکوں گی کیونکہ میرے والدین کی دعائیں میرے ساتھ نہیں ہوں گیں-

مجھے ایک دن بین الاقوامی سطح پر پاکستان کی نمائندگی کرنے کی امید ہے اور پاکستان میں وزن لفٹنگ کے مقابلوں کا اہتمام کیا جا سکتا ہے.

0 Reviews
Blogs, Vlogs iGreen Bottom Image