فیس بک کا ایسا فیچر جو آپ کی تصویر چوری ہونے سے بچاتا ہے

فیس بک اب آپ کو ایک نوٹیفیکیشن بھیجتا ہے. جب کوئی آپ کی تصویر اپ لوڈ کرتا ہے. یہاں تک کہ اگر آپ ٹیگ نہیں کر رہے ہیں.

فیس بک اب آپ کو ایک نوٹیفیکیشن بھیجتا ہے. جب کوئی آپ کی تصویر اپ لوڈ کرتا ہے. یہاں تک کہ اگر کوئی آپ کو ٹیگ نہیں بھی کرتا ہے . فیس بک میں چہرے کی شناخت کی ٹیکنالوجی کوئی نئی نہیں ہے. جب آپ تصویر اپ لوڈ کرتے ہیں. تو فیس بک خود بخود آپ کے چہرے اور آپ کے دوستوں کے چہروں کا پتہ لگاتا ہے.

fb

اور آپ انہیں ٹیگ کرنے کی اجازت دیتے ہے. لیکن یہ ٹیکنالوجی جو پہلے ہی صرف ٹیگنگ کے مقاصد کے لئے استعمال کی جا رہی تھی. لیکن اب جو کوئی چاہے عوامی یا نجی آپ کی تصویر اپ لوڈ کرئے گا. اگر چہرہ کی شناخت کی ٹیکنالوجی آپ کے چہرے کو تصویر میں دیکھتا ہے. تو آپ کو فوری طور پر اطلاع کی جائے گی. اس نئی خصوصیت کے ساتھ آپ کی تصویر کہیں بھی اپ لوڈ کی گئ ہو. تو آپ کو فوری طور پر معلوم ہو گا. آپ اس بات کا فیصلہ کر سکتے ہیں.

fbs

کہ ان تصویر کو آپ اپ لوڈ کرنے کی اجازت دیتے ہے یا نہیں. فیس بک کی طرف سے چہرہ کی شناخت کی ٹیکنالوجی پاکستان کے لئے ایک اہم خصوصیت ہے. جہاں چہرے کے تبادلوں کے ساتھ غیر معمولی تصاویر اپ لوڈ کرنے والے لوگ بہت زیادہ مقبول ہیں. بہت طویل عرصے تک لوگوں کو ان کی اجازت کے بغیر کسی کی بھی تصاویر اپ لوڈ کرنے کی صلاحیت ملی تھی. اور متاثرہ لوگوں کے پاس اس سے بچنے کا کوئی طریقہ نہیں تھا. اب ہم اپنی تصاویر کی اجنبی لوگوں سے حفاظت کر سکیں گے.

fabs

پرائیویسی کے لئے فیس بک کی چہرہ کی شناخت کا استعمال کیسے کریں؟

فیس بک چہرہ کی شناخت کی ٹیکنالوجی اب پاکستان میں دستیاب ہے. آپ اسے کس طرح استعمال کرسکتے ہیں. اب تک شاید آپ نے اس کو صرف خبروں میں دیکھا ہو گا. سمپلی گو ٹو سیٹنگ (Simply go to setting) پہ کلک کریں. اور فیس بک میں yes منتخب کرکے تصاویر اور ویڈیوز میں شناخت کرنے کی اجازت دیں. چہرے کی شناخت کے بارے میں مزید جاننے کے لئے فیس بک کے پیج کو چیک کریں.

fbs0

اس بلاگ کے بارے میں اپنی رائے کمینٹ سیکشن میں ضرور دیجئے گا.

0 Reviews
Blogs, Vlogs iGreen Bottom Image