سمارٹ پین

ایک ڈیجیٹل قلم یا سمارٹ قلم ایک ان پٹ آلہ ہے. جو لکھنے والے کی دستی تحریر یا برش سٹروک (brush strokes) کو کنٹرول کرتا ہے.

ایک ڈیجیٹل قلم یا سمارٹ قلم ایک ان پٹ آلہ ہے. جو لکھنے والے کی دستی تحریر یا برش سٹروک (brush strokes) کو کنٹرول کرتا ہے. اور "قلم اور کاغذ" کے استعمال کو ڈیجیٹل ڈیٹا میں تبدیل کرتا ہے. جس میں مختلف ایپلی کیشنز میں ڈیٹا کو استعمال کیا جا سکتا ہے. یہ عام طور پر ایک ڈیجیٹل نوٹ بک کے ساتھ مل کر استعمال کیا جاتا ہے. اگرچہ اعداد و شمار مختلف ایپلی کیشنز کے لئے یا صرف ایک گرافک کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے. ایک ڈیجیٹل قلم عام طور پر بڑا ہوتا ہے.

pen

اور اس میں ایک عام قلم سے زیادہ خصوصیات ہوتی ہیں. ڈیجیٹل قلم عام طور پر اندرونی الیکٹرانکس پر مشتمل ہے. اور اس کی خصوصیات جیسے ٹچ سینسیٹو (touch sensitivity) ان پٹ بٹن، ہینڈ رائٹنگ کے اعداد و شمار کو ذخیرہ کرنے اور ٹرانسمیشن کی صلاحیتوں کے لۓ میموری بھی ہوتی ہے. ان پٹ آلہ ہینڈ رائٹنگ کے اعداد و شمار کو محفوظ کرتا ہے. جو ایک بار کمپیوٹر پر اپ لوڈ کر کے مانیٹر پر ظاہر کیا جا سکتا ہے. کچھ قلم میں ایک ڈیجیٹل ریکارڈنگ کا آلہ لگا ہوتا ہے. جو صارفین کو ان کو انٹیلیجنٹ ڈکٹافون (intelligent Dictaphone) کے طور پر استعمال کرنے میں مدد دیتے ہیں. یہ طالب علموں کو نوٹ لینے کے دوران ٹیچر کی آواز ریکارڈ کرنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے.

pens

اس بلاگ کے بارے میں اپنی رائے کمینٹ سیکشن میں ضرور دیجئے گا.

0 Reviews
Blogs, Vlogs iGreen Bottom Image