روزمرہ کی اشیاء بھی ایکسپائر ہوسکتی ہیں

  •   0
  •   Zaid Ijaz
  •   0
  •   427
یہ ایسی اشیاء ہیں جن کا آپ نے تصور بھی نہیں کیا ہوگا

ویسے تو کھانے پینے کی اشیاء کو استعمال کرنے کی تاریخ ہوتی ہے جسے 'ایکسپائری ڈیٹ' بھی کہا جاتا ہے مگر کیا آپ کو معلوم ہے کہ اس سے ہٹ کر بھی روزمرہ کی اشیاء کا استعمال ایک مقررہ وقت کے بعد نقصان دہ ثابت ہوسکتا ہے؟

موٹر آئل

موٹر آئل لگ بھگ پانچ سال بعد ایکسپائر ہٹا دیتا ہے اور اس میں تبدیلی آنے لگتی ہے جس سے گاڑی کی کارکردگی متاثر ہوتی ہے.

ٹی بیگز

اگر آپ ٹی بی سے چائے پیتے ہیں تو اس کے ذخیرہ کرنے سے پہلے یہ جان لیں کہ وہ ایک خاص وقت کے بعد صحت کے لئے نقصان دہ ثابت ہوسکتے ہیں. ماہرین کی مطابق دو سال بعد اس کی معیار خراب ہو جاتی ہے اور طبی مسائل کا سامنا بھی ہو سکتا ہے


 

سن گلاسز

سورج کی روشنی سے تحفظ دینے والے چشمے الٹرا وائلٹ شعاعوں سے متاثر ہوتے ہیں اور ایک تحقیق کے مطابق ایک سے دو سال کے بعد وہ مضر صحت شعاعوں کو بلاک کرنے میں زیادہ مددگار ثابت نہیں ہوتے۔

پینٹ

گھر پر پینٹ یا رنگ تو اکثر لوگ لوگ کرتے ہیں اور کچھ افراد بچنے والے پینٹ کے ڈبوں کو اسٹور میں رکھتے ہیں، تاہم اگر ایک بار ڈبہ کھل جائے تو وہ ایک سے چار سال کے اندر بیکار ہوجاتا ہے، آئل پینٹ البتہ پندرہ سال تک رکھا جاسکتا ہے.

ٹوتھ پیسٹ

ٹوتھ پیسٹ ایسی چیز نہیں ہے جو کافی مقدار میں خریدے جاتے ہیں، تو وہ ایکسپائر ہو جاتے ہیں، مثال کے طور پر کولگیٹ کے ٹوتھ پیسٹس اکثر دو سال تک ٹھیک رہتے ہیں، لیکن جب ٹیوب پرانی ہونے لگتی ہے تو وہ دانتوں کے لئے فائدہ مند نہیں رہتا.

صابن

صابن کی بھی ایکسپائری تاریخ ہوتی ہے جو اکثر ان کے پیکنگ پیپر پر لکھی بھی ہوتا ہے لیکن اگر نہ بھی ہو تو ماہرین کی مشورہ دیتے ہیں کہ تین سال سے زیادہ ان کے پاس نہ رکھیں.

گاڑیوں کی نشستیں

گاڑی کی نشست آپ کے بچوں کی زندگی بچا سکتی ہے، لہذا اس بات کو یقینی بنائیں کہ وہ درست طریقے سے لگی ہوں اور ان کی ایکسپائری تاریخ گزر نہ چکی ہو، گاڑی کی ہر نشست کو ایک خاص عرصے تک استعمال کیا جاسکتا ہے اور یہ تاریخ اس کے نیچے لکھی بھی ہوتی ہے۔

سن اسکرین

ہو سکتا ہے کہ آپ کے سن اسکرین پر ایکپسائری ڈیٹ نہ لکھی ہو لیکن اس کا مطلب یہ ہے کہ وہ ہمیشہ ہی استعمال کیا جاتا ہے، ماہرین کے مطابق سنسکرین صرف تین سال تک مؤثر ثابت ہوتا ہے، اس کے بعد وہ فائدہ مند ثابت ہوتا ہے. نہیں ہوتیں، ماہرین کا مشورہ ہے کہ سنکرین جب خریدیں تو اس تاریخ کو یاد رکھیں اور تین سال بعد اگر بچہ تو اسے پھینک دیں.


 
0 Reviews
Blogs, Vlogs iGreen Bottom Image