دیوالی مبارک

  •   0
  •   Tauseef Anwar
  •   0
  •   529
ہندوؤں کی طرف سے روشنیوں کا تہوار پاکستان میں منایا جارہا ہے۔پاکستان حکومت نے دیوالی پر ہندو برادری کو سہولیات فراہم کی ہیں ۔

دیوالی،روشنیوں کا فیسٹیول، بدھ کی شام ملک بھر میں ہندوؤں کی طرف سے ایک مناسب طریقے سے منایا جارہا ہے۔

دیوالی آتش بازی،کھانوں کا تہوار، مٹھائیوں اور تحائف کے تبادلے پر مشتمل ہندوؤں کا تہوار ہے۔سندھ حکومت نے19 اکتوبر کو صوبے میں ہندوؤں کی دیوالی تہوار پر چھٹی کا اعلان کیا ہے۔شمالی سندھ کے ہندو باشندوں کو تین روز دیوالی تہوار کے لۓ انتظامات فراہم کر دئیے جائیں گے جو بدھ کی شام کو شروع ہو جائیں گی.
دیوالی کا اہم تہوارساندھو بیلہ مندر میں رکھا جائے گا. اس کے علاوہ دوسرے چھوٹے مندروں میں بھی اسی طرح کی پروگراموں کے ساتھ تہوار منایا جائے گا۔

Sandhu Bela Temple Sukkhar

سندھ گورنمنٹ نے دیوالی پر ہندو برادری کے لئے چھٹی کا اعلان

Islamabad Hindu Temple

سندھ حکومت نے پیر کے روز دیویالی کے مذہبی تہوار کے سلسلے میں ہندو برادری کے لئے جمعرات کو ایک چھٹی کا اعلان کیا ہے۔

صوبائی حکومت کی جانب سے جاری کردہ نوٹیفیکیشن کے مطابق، سندھ کے انتظامی کنٹرول کے تحت خود مختار، نیم خودمختاری اور مقامی کونسل کے تمام ہندو ملازمین کو دیوالی کے موقع پر یا روشنی کے تہوار کے موقع پر چھٹی دی گئی ہے.
Hindu Diiwaliیہ روشنیوں کا پانچ روزہ تہوار ہے جو دنیا بھر میں لاکھوں ہندوؤں کی طرف سے منایا جاتا ہے. یہ تہوار ہندو نیو سال کے ساتھ شامل ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ نئی شروعات اور برائی پر فتح اور روشنی کی روشنی میں جشن منایا جاتا ہے۔

آصف علی زرداری کی طرف سے دیوالی تہوارپر ہندوؤں کو سہولیات

Hindu Diwali In Pakistan

پاکستان پیپلزپارٹی پارلیمنٹ کے ( پی پی پی) صدر آصف علی زرداری نے دیوالی کے موقع پر ہندو برادری کو مبارکباد دی ہے اور اس علاقے اور خطے اور ملک کے امن کے لئے ہم آہنگی کے لئے زور دیا۔بدھ کوزرداری نے کہا، "میں اپنی طرف سے دیوالی کے موقع پر ہندوؤں کو پیپلزپارٹی کی طرف سے دل کی گہرائیوں سے مبارکباد کہتا ہوں."

انہوں نے اس موقع پر کہا کہ ہم مذہبی فرقہ وارانہ جنگ اور خطے میں ہم آہنگی کو فروغ دینے کے لئے زور دیتے ہیں.

Happy Diwali

آصف زرداری نے مزید کہا کہ پیپلزپارٹی احترام کرتا ہے اور انفراسٹرکچر کے ہم آہنگی کے لئے اقوام متحدہ کے قرارداد کو برقرار رکھتا ہے. قائداعظم محمد علی جناح اور پی پی پی کے بانی ذوالفقار علی بھٹو کے مطابق اس میں تمام اقلیتوں کے حقوق کی حفاظت کے لئے اس کی عزم کی تصدیق کی جاتی ہے.

کراچی سی ڈی جی نے دیوالی پر ہندوؤں کو سہولت دینے کے انتظامات

شہر سٹی ڈسٹرکٹ گورنمنٹ نے ایک جامع پروگرام پر زور دیا ہے کہ وہ ہندوؤں کودیوالی کے تین دن تہوار میں سہولت فراہم کرتی ہے جس کا آغاز کل (جمعرات)سے ہوگا.

میئر وسیم اختر نےمتعلقہ محکموں کو ہدایت دی کہ شہروں میں تمام مندروں کی مناسب صفائی کو یقینی بنانے کے لۓ خصوصی انتظامات کے ساتھ ساتھ تمام مندروں کے متوازی چلنے والی سڑکوں پر قالینوں بچھائی جائیں.

یہ اس لیےکہا گیا تھا کہ ان کی عبادت کے مقامات تک آسان رسائی کا انتظام ہو اور ان کی مذہبی ذمہ داریوں کو بغیر کسی بھی مشکل سے ان کو تمام سہولیات فراہم کی جائیں۔


جشن

خیرپور ڈسٹرکٹ میں بھی ایک تقریب منعقد کی جائے گی.

قومی اسمبلی (ایم این اے) کے رکن نواب خان واسن اس یں شرکت کریں گیں. ہندو کونسل سکھر کے صدر مکھی ایشور لعل نے کہا کہ ہندو برادری شمالی سندھ کے دیگر حصوں میں آباد ہوئے جس میں گھوٹکی، کشمور، شڪارپور، جیکب آباد اور دیگر اضلاع شامل ہیں اس پروگرام کو شاندار پروگرام کے طریقے سے جشن منایا جائے گا۔

نیشنل اسمبلی کے مخالف رہنما سید خورشید احمد شاہ، ایم این اے نعمان اسلام شیخ، ایم این اے ڈاکٹر مہرین بھٹو، سنیٹر ڈاکٹر عبدالقيوم سومرو نے دیویلی کی ہندوؤں کومبارکباد دی.

Happy Diwaliان کے علیحدہ بیانات میں، انہوں نے کہا کہ ہندوؤں نے ہر اہم لمحے میں خود کو پیش کرکے ملک کی ترقی میں اہم کردار ادا کیا ہے. انہوں نے یقین دلایا کہ پاکستان پیپلزپارٹی (پی پی پی) اقلیتوں سمیت پاکستان کے عوام کی ترقی کے لئے اپنی کردار ادا کرے گی.

انہوں نے کہا کہ سندھ میں رہنے والے تمام اقلیتیں، ان کے مذہب اور روایات کی پیروی کےاظہار کیلئے مکمل آزادی ہے اورانہوں نے کہا کہ سندھ کے ہندوؤں نے سندھ اور پاکستان کی ترقی کے لئے اپنی تخلیقی اور مثبت کردار ادا کر رہے ہیں۔

مکیش کمار چاولا نے ہندوؤں سے درخواست کی کہ سندھ کی ترقی کے لئے حوصلہ افزائی کی جائے اور پاکستان کے امن کیلئےملک اور قوم کی حیثیت سے تعمیر میں بھرپور حصہ لیں۔

Pakistan Diwali

شکارپور میں روشنیوں کا تہوار

شکارپور میں، ہندوؤں دیوالی لامحدود لائٹس کے ساتھ منارہے ہیں، جو پانچ دن کے لئے منایا جاتا ہے.شکار پور میں، کرشنا مندر میں اہم رسم (پوجا) رکھا جائے گا. اواقیو ٹرسٹ پراپرٹی بورڈ شرکاء میں مٹھائی اور پھل تقسیم کرے گا.

کرشنا مندر کے نگران پنڈت جے رام داس نے اے پی پی کو بتایا کہ عبادت کی تقریب 6 بجے سے 8 بجے تک ہوگی. "پہلا پوجا پاٹ 7 بجے ہو گا اور پھر روشنی ہو جائیں گی. لنگر بھی تقسیم کیا جائے گا، "انہوں نے کہا. پنڈت نے بتایا کہ یہ تقریر 8 بجے شیڈنگ لوڈ کے باعث ختم ہو جائے گا۔

شہباز شریف کا دیوالی پر ہندوؤں کو مبارکباد

پنجاب کے وزیر اعلی شہباز شریف نے بدھ کو ہندوؤں کو ان کے تہوار دیوالی پر مبارکباد دی اور کہا کہ یہ تہوار لوگوں کے درمیان اتحاد اور ہم آہنگی کےجذبات کے ساتھ خدمت کے احساس کو فروغ دیتا ہے.انہوں نے مزید کہا کہ دیوالی لوگوں کے درمیان اخوت المسلمین اور فلاح و بہبود کے جذبات کو تخلیق کرتا ہے اور یہ ہندوؤں کا برادری کا تہوار خوشی اور جذبات کا بھی علامت ہے.

دیوالی پر اپنے پیغام میں، انہوں نے کہا کہ ہندوؤں نے قومی ترقی کے عمل میں اور زندگی کے مختلف شعبوں میں ان کی شراکت میں اہم کردار ادا کیا ہے، بشمول سماجی - اقتصادی اور سیاسی شعبے سمیت، قابل تعریف تھا.

انہوں نے کہا کہ مختلف عقائد کے لوگ پاکستان کے برابر شہری تھے اور تمام مذہبی اقلیتوں نے ملک کے آئین کے تحت برابر حقوق حاصل کیے.

0 Reviews
Blogs, Vlogs iGreen Bottom Image