دنیا کی 13 مشہور حیرت انگیز جگہیں

  •   5
  •   Afi Sindhu
  •   2
  •   305
سیاحت کا مطلب ہے کہ لوگوں کو تفریح ​​کا سفر کرنا ہے. اس میں سیاحت پسندی اور کیمپنگ جیسی سرگرمیاں شامل ہیں. لوگ جو تفریحی سفر کرتے ہیں ان کو "سیاح" کہتے ہیں. ایسے مقامات جہاں بہت سے سیاح رہتے ہیں ان کو "ریزورٹس" کہا جاتا ہے. لوگ بہت خوش مزاج ہیں جن لو

ہماری دنیا حیرت انگیز اور خوبصورت جگہوں سے بھری پڑی ہے کہ ہر روز نئی اور حیرت انگیز جگہیں دریافت کی جاتی ہیں۔ اس بات کا کوئی تعجب نہیں کہ تفریح ​​کی بہترین اقسام میں سے ایک سفر ہے۔ دنیا میں زیادہ تر خوبصورت جگہوں میں چلی، ناروے، فن لینڈ، شکاگو، دبئی، مالدیپ، ترکی، ایکواڈور، لندن، امریکا، یونان، بولیویا، چائنا جیسے بین الاقوامی ممالک شامل ہیں۔

چلی:(Chile)

چلی میں سان الونسو ڈیل مارچ ریزورٹ دنیا کا سب سے بڑا سوئمنگ پول ہے۔ یہ پول لمبا نہیں ہے لیکن یہ گہرا ہے۔ یہ دنیا بھر میں گہرا (115 فٹ) ہونے کے لئے گینیس ورلڈ ریکارڈ رکھتا ہے یہ 66 ملین گیلن پانی سے بھرا ہوا ہے دسمبر 2006 میں تقریبا پانچ سال کی تعمیر کے بعد پول کھولا دیا گیا ہے.

Chile

ناروے:(Norway)

ٹولنگگا ناروے میں سب سے زیادہ شاندار منظر میں سے ایک منظر ہے. ٹومولنگ سمندر کی سطح سے 1100 میٹر کے قریب واقع ہے یہاں دن کی نسبت رات سرد ہے.

Norwayفن لینڈ:(Finland)

ایک شیشے کے igloo میں شب بھر رہنا پرسکون محسوس ہوتا ہے جیسے کھلی فضا میں سکون سے سوتے ہیں لیکن igloo اندر سے ایک ہوٹل کے طور پر گرم، آرام دہ اور پرسکون ہے. igloo گاؤں اور شہر کی روشنیوں سے دور ستاروں اور آسمان سے لطف اندوز ہونے کے لئے پرسکون جگہ ہے ایک igloo کے اندر درجہ حرارت عام طور پر 32 ڈگری سیلسیس ہے.

Finlandشکاگو:(Chicago)

ویلس ٹاور جو ابھی تک عام طور پر سیئر ٹاور کے طور پر پہچانا جاتا ہے یہ نیویارک میں ورلڈ ٹریڈ سینٹر ٹاوروں کی دنیا بھر میں سب سے بڑی عمارت ہے 2014 تک مغرب میں سب سے قدیم عمارت رہی اور عالمی تجارتی مرکز میں نئی ​​عمارت کی تکمیل کی. اس عمارت کے معمار فضل الرحمان خان کے لئے ایک اہم کامیابی ثابت ہوئی. ویلیس ٹاور امریکہ میں دوسری سب سے قدیم عمارت ہے اور دنیا میں 16 ویں اونچی عمارت ہےاور یہ سیاحوں میں شکاگو کی سب سے زیادہ مقبول ہونے والی منزلوں میں سے ایک ہیں.

chicagoدبئی :(Dubai)

ہزاروں افراد سمندر کی نمائش پر جاتے ہیں دبئی کے پامام ریزورٹ میں پانی کے اندر ہوٹل کے کمرے بناے گئے ہیں. فرش سے سفیر لیگون Ambassador lagoon ایکویریم Aquarium نظر آتے ہیں جس میں 65،000 سمندری جانوروں کو ماسٹر بیڈروم اور باتھ روم کے فرش سےدیکھا جا سکتا ہیں عام طور پر کمرہ تقریبا 8،200 ڈالر کا ہیے

Dubaiمالدیپ:(Maldives)

دنیا بھر میں 5،000 سے زائد پانی کے اندر بنگلے بناے گئے ہیں اور مالدیپ میں تقریبا دو تہائی حصے میں بنگلے موجود ہیں.اس میں 80 سے زیادہ مختلف نجی ریزورٹس شامل ہیں جو 3 سٹار سے 5 سٹار ہیں.اگر آپ عیش و آرام کی تلاش کر رہے ہیں تو آپ کو یہ جاننا ہوگا کہ مالدیپ واٹر ولا ریزورٹس میں ہر ولا کی چھت پر نجی پولز ہیں.

Maldives

ترکی:(Turkey)

آپ نے اپنے زندگی میں پہلے کبھی نہیں دیکھا ہو گا. یہ دنیا میں سب سے زیادہ مقبول مقامات میں سے ایک مقام ہے جہاں گرم ہوا سے غبارہ چلتا ہے جب آپ اس غبارے میں سفر کرتے ہیں تو آپ کو بہت اچھا محسوس ھوتا ہے آپ کو ایسے لگتا ہے جیسے آپ پریوں کی وادیوں سے گھوم کے ہواؤں کو محسوس کر کے اڑتے پرندوں کے ساتھ اڑان کا مزہ لے کے زندگی کو جی رہے ہیں اور اس وقت آپ دنیا کی سب چیزیں بھول کے ایک آزاد فضا میں سانس لیتے ہیں ڈیلکس Deluxe غبارے کی پرواز کو معیاری صلاحیت کے ساتھ 1.5 گھنٹے کی پرواز کا وقت دیا جاتا ہے

Turkey

ایکواڈور:(Ecuador)

ایکواڈور Ecuador کے گہرے جنگل میں ایک درخت میں بھوکمانی نگرانی اسٹیشن ہے جو کاس ڈیل اربول Casa De Arbor کے طور پر جانا جاتا ہے. کاسا ڈی آربول Casa De Arbor میں سوئنگ ایک چھوٹے پارک کا حصہ ہے ، تین سوئمنگ پول اور ایک چھوٹی زپ لائن ہیں جہاں ہر عمر کے لوگ دنیا بھر سے آکے جھولا لے سکتے ہیں جب آپ کوسا ڈی اربول Casa De Arbor پر چڑھتے ہیں تو آپ فوری طور پر ایک کھڑی پہاڑی کے اوپر ایک جھولے کے ساتھ ایک درخت کا گھر دیکھیں گے یہ کاسا ڈی اربول Casa De Arbor نہیں ہے یہ اصل میں ایک چھوٹا سا راستہ اور پہاڑی کی دوسری طرف ہے لیکن یہ ایک بہت بڑا پہاڑی پر ایک بڑا جھولا ہے

Ecuador

لندن:(London)

یہ دنیا کا پہلا پول ہے جو دو عمارتوں کے درمیان میں بنایا جائے گا الڈر گروپ کے سی ای او شان مولویان Shan Mullivan نے کہا کہ میں ایسا کرنا چاہتا تھا جو پہلے کبھی نہیں ہوا اسکائی پول کا شفاف ڈھانچہ گزشتہ دہائی میں ٹیکنالوجی کی ترقی کا نتیجہ ہے پول کا تجربہ سب سے الگ ہے یہ 90، 1 فوٹ موٹ گلاس میں 90 فٹ فٹ ہو گا اور تقریبا چار فٹ پانی کی گہرائی ہے

London

امریکا:(USA)

موت کی وادی کو اس کا نام 1849-1850 میں موسم سرما میں یہاں کھو جانے والوں کے ایک گروہ کی وجہ سے دیا گیا تھا. موت کی وادی میں سب سے زیادہ مقبول ڈرائیو بیڈ واٹر روڈ Bad Water Road ہے.اگر موسم صحیح رہے تو موت کی وادی میں شاندار موسم بہار کے جنگلی پھول کھلتے ہے. موسم سرما اور موسم بہار میں کئی بار طوفانی بارش ہوتی ہے تو مارچ کے آخر میں اور اپریل کے آخر میں پہاڑوں میں پھول کھل سکتے ہیں سورج کے غروب کے منظر کو دیکھنے کے لئے سب سے زیادہ مقبول مقامات میں سے ایک مقام یہ ہے ریت کے زروں میں سورج کے غروب ہونے کا منظر بہت اچھا لگتا ہے ایک ریکارڈ کے مطابق دنیا کی سب سے زیادہ ہوا کا درجہ یہاں موت کی وادی میں 10 جولائی، 1 9 13 کو فوررنس کریک Ranch Forensic Creek میں درج کیا گیا تھا.موت کی وادی تقریبا 140 میل طویل لمبی ہے یہاں خطرناک جانور بھی ہیں. موت کی وادی کے علاقے میں سب سے بہترین اور محفوظ شہر Rhyolite ہے.

USA

یونان:(Greece)

میلیسن Melissani جھیل بہت سے سیاحوں کو اپنی طرف متوجہ کرتی ہے .باہر سے جھیل جنگل سے گھری ہوئی ہے .اور اندر سے ایک خوبصورت سائیڈ پے نکلتی ہے .جھیلشیشے جیسے صاف پانی سے بھری ہوئی ہے. اس کے درمیان دو بڑے ہال اور ایک جزیرا ہیں ہال میں ایک طرف سے اوپر سے سطح کھولی ہے. جس سے روشنی اندر آتی ہے اور اس سے پانی صاف لگتا ہے اور ایسے لگتا ہے جیسے کشتیاں ہوا میں چل رہی ہیں جھیل میں سیر کرنے کا سب سے خوبصورت وقت دن میں سورج کے وقت کا ہے.

Greece

بولیویا:(Bolivia)

بولیویا میں نمک کی ایک ایسی جھیل ہے جس پر کوئی چلے تو دکھنے والے کو ایسا محسوس ھوتا ہے جیسے آپ پانی میں چل رہے ہیں.

Bolivia

چائنا:(China)

ژانگ جونگ Zhangjiajie نیشنل جنگل پارک سے تقریبا 40 کلومیٹر (25 میل) ژانگ جونگ گرینڈ کینیڈا شیشے Zhangjong Grand Canada Glass کا برج دنیا کا سب سے طویل اور سب سے اونچا پل ہے. اگر آپ اس پر چلنے کی ہمت رکھتے ہیں تو آپ اس پر چلتے ہوے شاندار ژانگ جونگ Zhangjiajie کی گرین وادی سے لطف اندوز ہوں گئے شیشے کی آوازیں آپ کو زبردست احساس دیں گی جیسے آپ آسمان میں چل رہے ہیں اس کی لمبائی: 430 میٹر (1،410 فٹ) چوڑائی: 6 میٹر (20 فٹ) اونچائی: 300 میٹر (984 فٹ) ہے.

China

اس بلاگ کے بارے میں اپنی رائے نیچے ضرور دیں.

2 Reviews
  • User Image
    shaukat
  • ایک سال پہلے
  • mujhay bhi Maldives jana hai

  • User Image
    مومنہ
  • ایک سال پہلے
  • خوبصورت مقامات :) مجھے مالدیپ پسند ہے

Blogs, Vlogs iGreen Bottom Image