دنیا میں سب سے زیادہ بولی جانے والی زبان

  •   0
  •   Afi Sindhu
  •   0
  •   233
مینڈارن (Mandarin) شمالی اور جنوب مغربی چین میں زیادہ سے زیادہ چینی بولنے والی متعلقہ اقسام کا ایک گروپ ہے.

مینڈارن (Mandarin) شمالی اور جنوب مغربی چین میں زیادہ سے زیادہ چینی بولنے والی متعلقہ اقسام کا ایک گروپ ہے. اس گروپ میں بیجنگ بولی( Beijing dialect) سٹینڈرڈ مینڈارن ( Standard Mandarin) یا سٹینڈرڈ چینی (Standard Chinese) کی بنیاد ہے. چونکہ شمال میں زیادہ تر مادری زبانیں ملتی ہیں. گروپ کبھی کبھی شمالی بولیوں کے طور پر بھیجا جاتا ہے. بہت سے مقامی مینڈارن (Mandarin) قسمیں متعدد معقول نہیں ہیں.

پھر بھی عام طور پر بولنے والوں کی تعداد (تقریبا ایک ارب کے ساتھ) زبانوں کی فہرستوں میں سب سے پہلے مینڈارن (Mandarin) آتی ہے. مینڈارن (Mandarin) سات یا دس چینی گروہوں میں سے سب سے بڑا گروہ ہے. جس میں چینی لوگوں کے سب سے زیادہ 70 فیصد بولنے والے بڑے جغرافیایی علاقے میں جنوب مشرقی میں یونان سے شمال مغرب میں سنکیانگ ( Xinjiang ) اور مشرق وسطی میں ہیلونگجیانگ ( Heilongjiang) سے ہیں.

چائنیز زبان پوری دنیا میں سب سے زیادہ بولی جانے والی زبان ہے. اس کی ایک وجہ شاید چائنیز کی اپنے ملک کے ساتھ محب وطنی ہے. کہ وہ کسی اور زبان کی اپنے معاشرے میں قبول نہیں کرتے اور کچھ ان کے ملک میں پاکستان کی طرح لوگوں کو متاثر کرنے کے لیے انگلش نہیں بولتے وہ بہت مجبور ہو تو انگلش زبان بولتے ہے. اسی وجہ سے چین دنیا سے بہت پیچھے بھی رہ گیا تھا. لیکن بعد میں اس نے تجارت اور سفارتی تعلقات کے لیے انگلش سیکھی.

جو ان کے ملک کو آخری دس سال میں ترقی کا سبب بنی. لیکن اس کو اپنے ملک میں فیشن نہیں بنایا. دنیا میں جب بھی کوئی ملک سپر پاور بنانے جاتا ہے. تو وہ اپنی زبان پوری دنیا کو سیکھتی ہے. تا کہ رابطے میں آسانی ہو جیسے کہ امریکہ نے سپر پاور بنانے سے پہلے دنیا میں انگلش کو عام کیا. اس طرح چین اب دنیا کی سب سے بڑی اُبھرتی ہوئی سپر پاور بنانے جا رہی ہے. اس لیے انہوں نے پوری دنیا میں اپنی زبان کو فروغ دینا شروع کیا.

جیسے کہ پاکستان میں تقریباً 40000 ایسے طالب علم تیار کیے جا رہے ہے. جو چائنیز زبان سیکھ رہے ہے. اور اس کے بعد وہ سی پیک اور ابور (obor) جیسے پروجیکٹس میں ایک مترجم یا استاد کے طور پر ہماری اکانومی کا حصّہ بنے گی. پوری دنیا میں یہ سب سے زیادہ تعداد ہے. جہاں چائنیز سیکھی جا رہی ہے. جو کہ ہمارے آنے والے کچھ واقتوں میں بہت اہم فیصلہ ثابت ہو گا. چائنیز اب دنیا کی دوسرے نمبر پر بولی جانے والی زبان ہے .

اس بلاگ کے بارے میں اپنی رائے کمینٹ سیکشن میں ضرور دیجئے گا.

0 Reviews
Blogs, Vlogs iGreen Bottom Image