تاریخ کی سب سے بڑی ہیکنگ

27 سالہ حمزه بیڈیلجج کمپیوٹر سائنس گریجویٹ تھا. اس نے ایک کمپیوٹر وائرس کو استعمال کرکے 217 سے زیادہ امریکی بینکوں اور مالیاتی اداروں سے رقم چوری کی.

27 سالہ حمزه بیڈیلجج کمپیوٹر سائنس گریجویٹ تھا. اس نے ایک کمپیوٹر وائرس کو استعمال کرکے 217 سے زیادہ امریکی بینکوں اور مالیاتی اداروں سے رقم چوری کی . اور یہ رقم اس نے فلسطینی خیراتی اداروں کو فنڈ کے طور پر دے دی. دو سال بعد بینڈیلجج کو جو آن لائن دنیا میں Bx1 کے طور پر جانا جاتا تھا اس کو گرفتار کیا جاسکا.

hamza

تھائی لینڈ میں اس کو گرفتار کر لیا گیا. اور اسے 2013 میں امریکہ منتقل کردیا. امریکی قانون نافذ کرنے والے افسران نے بینڈیلجج کی شناخت کرتے ہوئے اس کو پہچان لیا تھا. عدالتوں کے دستاویزات کے مطابق 2009 اور 2011 کے درمیان بینڈیلجج اور دیگر نے سپائی ایی وائرس کے مختلف ورژنوں کو مارکیٹنگ اور بیچنے والے سائبر مجرموں کو فروخت کیا.

hmza

جس نے انہیں پاس ورڈ، صارف نام اور کریڈٹ کارڈ کی معلومات حاصل کرنے کی اجازت دی. امریکی حکام کا کہنا ہے کہ وہ زیادہ تر اسپائی ایی کو کمپیوٹر ہیکنگ فورم پر ڈراڈڈ کے طور پر جانا جاتا ہے. بینڈیلجج پر بھی بینکوں سے رقم چوری کرنے کے لئے جمع کردہ معلومات استعمال کرنے کا الزام لگایا گیا ہے. کئی رپورٹوں کا آن لائن دعوی کیا گیا ہے جس سے پتہ چلا کہ بینڈیلجج نے فلسطین کے مختلف خیراتی اداروں کو فنڈ دینے کے لئے پیسہ استعمال کیا تھا.

h

اس کی گرفتاری کے بعد افواہوں نے آن لائن گردش کرنا شروع کی. کہ بینڈیلجج کو اس کے جرائم کے لئے سزائے موت ملے گی. اس کے حامیوں نے اس کی جان بچانے کی درخواست کی. اگست میں صارف کو ٹویٹر ہینڈل کے تحت لکھا گیا ہے؟ ہاسن_ جبر نے لکھا: "الجزائر ہیرو 1/10 سب سے زیادہ خطرناک ہیکرز ہے. 217 بینکوں کو ہیک کیا اور 280،000،000 ڈالر فلسطینی کو بھیج دیا. اس کی سزا؟ موت."

hm

اس کے پیغام نے 4،500 سے زائد دوبارہ ٹویٹس بنائی. امریکی حکام نے بڑے پیمانے پر عوامی دعوی کیا. الجزائر میں امریکی سفیر جون پولاسچ ( Joan Polaschik) نے بھی فرانسیسی میں ٹویٹ کیا کہ "کمپیوٹر جرائم کو سزائے موت کی سزا نہیں دی جاتی ہے". بینڈیلج کی بغاوت کے بعد سے امریکی قانون نافذ کرنے والی افسران نے کہا کہ انہوں نے ڈارڈڈ کو خارج کر دیا ہے اور اس کے ساتھ منسلک ایک درجن افراد کے خلاف مجرمانہ الزامات درج کیے ہیں. اور 2013 میں حمزه بیڈیلجج کو سزائے موت ہو گئی.

death

اس بلاگ کے بارے میں اپنی رائے کمینٹ سیکشن میں ضرور دیجئے گا.

ٹیگز :

0 Reviews
Blogs, Vlogs iGreen Bottom Image