انٹرنیٹ پر ہر چیز سچ نہیں ہوتی

  •   0
  •   Afi Sindhu
  •   0
  •   205
ایک لائبریری معلومات اور اسی طرح کے وسائل کا مجموعہ ہے. جس میں ہم کتابیں پڑھنے یا ادھار کے لۓ ایک مخصوص کمیونٹی سے حاصل کر سکتے ہیں.

ایک لائبریری معلومات اور اسی طرح کے وسائل کا مجموعہ ہے. جس میں ہم کتابیں پڑھنے یا ادھار لینے کے لۓ ایک مخصوص کمیونٹی سے حاصل کر تے ہیں . یہ مواد کی جسمانی (physical) یا ڈیجیٹل رسائی فراہم کرتی ہے. ایک لائبریری کے مجموعے میں کتاب، اخلاقیات، اخبارات، نسخے، فلموں، نقشوں، پرنٹس، دستاویزات، مائکرو فارم، سی ڈیز، ویڈیوٹیپس، ڈی وی ڈی، بلیو رے ڈسک، ای کتابیں، آڈیو بکس، ڈیٹا بیسس اور دوسرے فارمیٹس شامل ہیں. 5 ویں صدی قبل از مسیح میں تحریری کتابوں سے بنی ذاتی کلاسیکی لائبریری یونان میں تھی.

lbry

6 ویں صدی میں کلاسیکی مدت کے بہت قریب بحیرہ روم میں دنیا کی عظیم لائبریریوں کا قیام قسطنطنیہ ( Constantinople ) اور اسکندریا (Alexandria) میں ہوا . ایک لائبریری ایک عوامی ادارے، ایک کارپوریشن یا نجی فرد کی طرف سے استعمال اور برقرار رکھنے کے لئے منظم کی جاتی ہے. یہ ادارہ ان لوگوں کی خدمت کے لیے استعمال کیا جاتا ہے. جو لوگ وسیع پیمانے پر کتابوں پر پیسے خرچ نہیں کر سکتے ہیں. مواد فراہم کرنے کے علاوہ لائبریری میں معلومات کو تلاش کرنے، منظم کرنے اور معلومات کی تشریح کرنے کے لیے ماہرین موجود ہوتے ہیں. لائبریریوں میں اکثر مطالعہ کرنے کے لئے خاموش جگہ فراہم کی جاتی ہیں. اور وہاں اکثر گروپ کے مطالعہ اور تعاون کو آسان بنانے کے لئے عام جگہ کی پیش کش بھی کرتے ہیں. لائبریریاں اکثر اپنے الیکٹرانک وسائل اور انٹرنیٹ عوامی سہولیات کے لیے فراہم کرتی ہیں.

lbryr

اس بلاگ کے بارے میں اپنی رائے کمینٹ سیکشن میں ضرور دیجئے گا.

0 Reviews
Blogs, Vlogs iGreen Bottom Image